baru aku sedar dalam usia enambelas tahun ini , aku masih ta macam gadis gadis lain , aku hanya gadis biase sangat biase , aku lebih suka berselipar jepun berbanding dengan kasut yang berwarna warni , aku masih pkai yang flat te gemar yang tinggi , bukan aku ta mahu tapi aku rasa jengkel dan sedikit malu , bila mahu beli yang tinggi sedikit selalunye aku pk dua tiga kali . aku rasa ta selesa kerana bukan jiwa aku barangkali .

dan baru aku sedar dalam usia enambelas tahun aku hanya punya satu tas tangan , bewarna hitam tu pon dibeli kerana ingin mencuba rasa memakai tas tangan , dan hanya itu satu satunye tiada yang lain . dan mungkin akan ada , jadi kita tunggu sahaja .

dan baru aku sedar aku baru lah ingin bergaya seperti mana gadis enambelas tahun bergaya , tapi semalam aku mula memikirkan yang aku mahu berubah sedikit demi sedikit , tapi sekali lagi aku menyoalkan bolehkah aku ? aku mahu cube memakai baju kurung , rasa macam chantek dan lebih tulus je , tapi ta lah bermakna aku memakainye stiap masa dan melupakan gaya moden pemakaian masa kini . akan berubah sedikit demi sedikit .

ya Allah aku harap aku dapat lebih dekat denganmu , kerana sangat rindukan Mu .

4 comments:

  1. wei, best la ko punye blog.

    ReplyDelete
  2. sy tak tahu kenapa , tapi sy tertarik ngan semua post k.fieqa . penuh makne , mungkin ;)
    tulis lah tiap tiap hari . ;D

    ReplyDelete
  3. heyy , thanks semua , alah menulis ekot hati je pon , HAHA . jangan puji melebih kembang karang . HAHA . thanks :)

    ReplyDelete