tradisi ?

aku pelik , aku mula rasa kenapa orang mesti nak sebuk pasal aku ? tak popular pon . entahlah aku memang dalam dilema , mcm macam sebenanye aku nak ceritakan tapi aku takot ada yang membaca dan mula mengomel2 macam2 dibelakang aku . risau jugak , bukan ape kesian kan mereka yang dah dosa menimbun tak pasal pasal sebap aku bertambah dosanye , aku sayang semua , musuh buat taik dekat aku pun aku sayang , sebap bagi aku mereka care pasal aku , aku suka .

aku nak cakap pasal tentang cara aku , cara aku dengan cara kau lain , aku suka duduk belakang tengok manusia denga ape mereka cakap bukan mcm kau suka kedepan pakai meriah meriah macam mak datin na bagi semua nampak , aku bukan mcm tuh , aku tak pandai bergaya , aku ta reti pakai baju kurung moden mcm korang secara jujur aku malu , dan yer aku lebih suka yang tradisi nampak manis mungkin bagi aku , jadi tek perlu gelakkan aku dengan ape aku suka , aku tak suka kau tahu , mcm ape berlaku dalam makmal tadi -,-' , sorry tapi kadang2 taperlu soalkan ape gaya aku sebap kita memang lain , kau orang memang suka sangat 'gaya terkini' aku ta pandai , aku ta cntik dan paling bawah antara korang jadi tape lah .

aku pun ta tahu , sepatotnye aku cube untuk anggap sebagai gurauan , tapi klau dah melebih kadang2 aku rimas , ehh sorry kalau kau bace aku ta maksud , cuma nak kau faham aku dari segi kau cakap , aku tahu kita kawan baik kawan yang baik sangat tapi kita kena terima kelainan yang ada bukan ?

ada banyak lagi sebenanye tapi cukuplah .

No comments:

Post a Comment