contest semua tentang 4 .

HAHA , saya tak pernah ada masa untuk mende mende macam nieh , kalau kena tag ponn buad derkk je , tapi nieh sebap Kak Seri yang tag , nak taknak saya terima :) , HAHA .


4 Things About Me .
  • saya banyak cakap dan cakap tanpa henti
  • saya sangat cengeng dan mudohh amat menangis .
  • saya masih cari Mr . Right . HOHO !
  • saya suka 4 sebap itu luckyy number saya dan saya lahir pada bulan itu .

4 Nama Manja Saya .
  • Aliyah .
  • Fieqaa .
  • Kakak .
  • Mocxxx ! HAHA .

4 Perkara Baik Saya Buat Hari Ini .
  • Saya gelak .
  • Saya kemas baju sendiri .
  • Saya Tido .
  • Saya tak texting manusia lagi hari ini .

4 Tempat Yang Saya Nak Sangat Pergi .

  • Makkah
  • Awann .
  • Sepanyooll please .
  • Paghiss ! HAHA .
4 Bende Wajib Saya Bawak Keluar .
  • Handphonee .
  • Duett .
  • Deadorant .
  • Bedak Carrie Junior !
4 Perkara Terakhir Sebelum Joint Contest Nie .
  • Saya amik kek surprise dari ibu dalam bilik masa saya tido .
  • Marahh ifa sebap taknak pakai seluar !
  • Jerit suruh nabil kunci pagar .
  • Saya Tido .
4 Orang Paling Saya Sayang .
  • Ba andd Ibu .
  • Wann dan Aki .
  • Makcu Pakcuu .
  • Temen temen permainanku.
will be continuee , saya MALAS !

No comments:

Post a Comment