keliru .

aku dah macam penat sangat menaruh , main judi bodoh dengan hati je mesti kalah , macam sesat je , mungkin sebap haramnya judi sebap tuh lah kalau orang Islam main sumpah sekejap je bahagia lepas tuh kau boleh pergi mampus dengan duit taruhan kau yang orang lain dah sedapp amik buat beli mende bagus bagus .

tak , aku bukan main judi duit , tapi aku main judi hati , aku dah makin bengong , confuse sangat , sampai dah tatahu nak cerita dekat sape , sekarang bila tengah nak nasihat orang masa ni lah aku rasa , kawan macam dah terbang melayang , macam bangang sangat, dah mula ta boleh nak pendam macam dulu tak boleh dah nak simpan perasaan sendiri , nak meletup pon sendri . payah , yer rasa yang sangat payah .

rimauu datang balik , see perjudian yang tak terancang ni lah jadinya , kenapa lah jadi macam nieh , aku sayang rimau , memang payah nak deny mende tuh , tapi tak sampai hati dekat dia , ergh mende nieh klise nak mampus , tapi kenapa payah . bongok kan ! hai tgok aku paling benci bercakap pasal mende nie !

p/s: Fatiha Syahireen , sebenarnya telinga kau sangat aku tagih . :(

No comments:

Post a Comment