super-hero .

semua pasti miliki dia , dia dalam maksud yang sama , dia dalam panggilan yang sama tapi kepada manusia yang berlainan , dan kita manusia yang ada Tuhan dan ikot ape Tuhan perintahkan pasti akan hormati dia , semampu kita , walaupun ada kalanya kau dan dia mungkin ada lain rasa dan pendapat , atau mungkin kau dan dia sering mengikut emosi hidup masing masing sampai mematikan rasa memerlukan tapi dalam jauh jauh kau sangat prlu dan inginkan belaian manja darinya .

dan aku bertuah , di kurniakan Bonda yang sangat hampir cuba selami aku wlupun slalunya aku dan dia tiada kritis pmikir yg sama , kau yang paling smpurna yang memanjakan aku dengan mereka melebih lebih tapi kau tahu anak kau semua memang mati bila tiada kau yang sentiasa nmpak gagah wlaupun lemah .

Aku boleh hilang jalan dan hanya nmpak hitam bila kau hilang , Ibu .



dan banyaknye wajah aku , adalah dia , dan ape beza hanya warna kulit dan bentuk hidung :)

No comments:

Post a Comment