360 darjah aku

aku untung sebap dikelilingi dan dibulati dengan manusia yang super hebat dalam hidup aku , dan atas itu aku baru sedar kenapa manusia lain mesti cemburui aku , Tahniah untuk aku yang ta pernah rasa ada hebat tapi aku mampu hidup dengan mereka yang mampu tunjuk gagah walaupun lelah , dan masih mampu senyum walau sebenarnya menangis , aku rasa hitam bila mereka hilang walaupun sekejap , dan antara kami walau jarak pemikiran sangat lain tapi kami senang untuk cantumkan jadi satu supaya menjadi cantuman hebat yang bisa dibuat gelak dan tangisan , dan kadang kami hulurkan sedikit cemuhan supa tiada yang klise dalam kehidupan .

dan monster monster yang bulati hidup aku , lautan terima kasih untuk kalian kerana sentiasa bagi putih dalam hidup aku , hidup aku terukir manis dan masam hanya sebap kau sangat hebat untuk di nilai :)

No comments:

Post a Comment