tamat



dan bila aku , si sia sia yang hanya mengejar kefahaman tanpa ada manusia yang cuba selam , aku rasa aku hilang . aku yang asyik mengeluarkan ludah kotor kata kau dan tak pernah mampu beri kau rasa bahagia dan bangga , aku sedar kadang aku memang macam yang tak berguna .

walaupun aku dan kau semua lihat bagai seiras tapi kita memang jauh dari segala macam , kerana kau lebih senang dengan yang lain berbandng aku , aku yang sering menjuk rasa amarah aku dengan kau , sebap aku tak mampu nak cakap yang baik , mungkin si telusnya aku banyak gores rasa kau , tapi itu bukan halnya , aku nak kau tahu , amuk aku kerana aku mahu dekat dengan kau mcm mane yang lain mampu , amuk aku kerana aku mahu kau lihat sisi lembut aku yang aku tatahu sama ada kau tahu apa tidak , sebap aku dah penat mengeluh tentang sedih hati dan penat otak pikir akan apa itu terbaik .

dan aku yang terlalu mengejar kebebasan dan terlalu dikawal ketat oleh kau sering menang dalam pertarungan ini , sebap aku selalu main tipu , dan aku hanya mampu berdoa kau dan dia yang paling ada kuasa veto dlam hidup aku tak pernah sedar .

No comments:

Post a Comment