:)



dan awak yang seolah tahu saya manusia yang kuat mencari tanpa peduli apa itu keliling akhirnya awak dtang dengan menyapa kenapa perlu mencari sedangkan saya dah lama berada di sisi perhati tentang awak untuk di jadikan kita . dan dengan penuh lagak selamba dan neutral awak tanya untuk kita jadi kita , walau baru dan ta semena perkenalan tapi awak dengan keyakinan yang tinggi mampu buat saya berhenti dari pencarian yang menyiksakan .

dan tak mungkin saya jadi dia yang pernah ketuk hati awak dulu, tapi saya akan cuba untuk jadi saya yang boleh buat awak dan saya berjanji untuk terus ukir kebahagiaan , kerana kita hanya kita dan tak payah ada yang lain untuk membantu kebahagiaan kita .

dan sekarang semoga tiap pagi saya kejutkan awak dan malam saya awak dodoikan tidur . ingat janji awak untuk bina bahgia dan bukan celaka .

No comments:

Post a Comment