durjana

lepas semua kau rampas , kau ragut , kau nak apa lagi untuk puaskan hati kau ? ape lagi yang kau tagihkan untuk pastikan aku biar mati sebelum masanya . dan kau biar jadi yang hidupp hingga matinya . aku tak pernah berebut ape ape ponn dengan kau . celaka kau aku diamkan . apa aku bagi senyuman , dalam hati aku tak pernah suarakan . aku pergi dengan muka tebal baru dan aku balik dengan hati yang penuh dengan gam gajah .

tapi sebap kau durjana , segalanya kau amik , kau manusia tamak yang inginkan aku dibenci , aku dikeji . Tahniah sebap hari hari yang aku lalui aku memang rasa dibenci dan dikeji . aku dah hilang dia kawan yang dulu berjalan seiringan dalam masa senang dan susah aku . bila masa semua orang senyap tanpa kata ape apa , tapi dia yang setia tunggu aku , untuk aku luahkan semua dekat dia , tapi kini dia dah pergi dia dah hilang tanpa aku sedari . bila aku dah terjaga dari lena yang aku rasa perit dan bila aku bangun ape aku rasa makin perit .

untuk ada mereka yang aku gelarkan benar benar kawan itu begitu minor dengan mereka yang aku gelarkan kawan makan kawan , atau kawan bila susah dan bila senang sila angkat kaki , itu major dalam kehidupan aku . sebap bagi aku , semua itu kawan , tapi mujur ada dia , sikecik yang sentiasa ada disebelah walaupun kini banyak aku dengan dia dah jauh , dia ponn seolah dah diambil orang dan mujur lagi ada dia sikembar hadapan , yang sedikit sebanyak mampu buat aku rasa dihargai , dan ada tiga lagi mereka yang jauh di mata , tapi dalam hati aku sentiasa tagih untuk telinga dia orang dia orang .

apa aku nak jadi , si senyap dan jadi yang macam nieh , so nott me . HAHA , macam haprak . gila babi memang aku benci . hidup dalam keadaan macam nie , so so so so BANGANG lahhh .

No comments:

Post a Comment