sial

paling sial dalam hidup ialah hari ini , hari aku paling lemah dalam hidup . lalui hari nieh lebih perit dari aku hilang cinta yang kononnya hingga hujung nyawa . bila kau dituduh dan dihina semahu dia , depan semua orang yang selama ini kau senyapkan ,adalah mende paling penad . tiada siapa yang datang personally dekat dengan aku dan tanya kenapa aku tak mahu ikot serta tapi mental mudahnya manusia bila bagi tuduhan melulu . dalam hidup aku lepas family , kawan antara yang tertinggi . aku tak pernah pentingkan hidup aku sebap diri aku , dan blahh macam tuh je masa kawan aku susah . sebap jenis aku , aku memang bodoh sebapp kawan . tapi semua cincai , semua tak pernah tahu yang dalam hati ini , nak sangat ada sorang tanya KENAPA , tapi bukan cakap terus tanpa kau tanya aku dulu . sebap aku benci DIHUKUM TANPA SEBAP ! aku penat .

tapi mujur dalam semua kawan hilang mcm pelesit , aku ada sorang kawan baik yang sejak kecil dengan aku . hebat sangat dia di mata aku . dari aku mula lemah aku asyik inginkan dia , dan bila aku nampak dia , aku tenang . dan dia 'pendetect' yang sangat hebat .


Ibu , she's parts of me .
**
masuk kereta dengan soksekk soksekk , sampai rumah wan , ibu pusing belakang andd ,

ibu : kakak , kenapa dengan u .
me : em .
ibu : cakap dekat i , kenapa siapa buat u kakak .
me : ni semua pasal i tak jadi pergi khemah . semua benci i . and nieh semua pasal dia .
ibu : dia buat ape ? kenapa boleh jadi mcm nie .
me : i tak kacau hidup dia ibu , and i tak pernah kisah pasal dia .
ibu :dah dah , stopp , dia orang not a good friend sayang .

tuh ANTARA , apa aku dengan dia cakap . ibu , u are my bestfriend , no others ! see , bila semua aku dah tak tahu nak muntahkan dekat siapa , dia yang akan sambut aku . kalau lah dia bolehh pergi sekolah dengan aku . i will be fine .

nak tuka sekolah , tu wish terbaru untuk birthdayyy yang dah nak sampai ni .

No comments:

Post a Comment