dongeng

dulu nampak indah je bila sebelum tidur ibu masuk cerita pasal cinderella , dari kecil sampai besar sangap sangat aku dengan cerita cinderella , sebap cerita tuh aku percaya sangat hidup nieh adil , yang miskin pasangannya kaya , dan yang tak cantik sangat mesti dapat yang kacak dan sebaliknya , sebap orang selalu kata hidup saling melengkapi .

tapi apa yang berlaku tadi buat aku benci cerita dongeng , tak mungkin putera yang aku idamkan tu pandang siapa aku , mungkin aku pernah dapat siapa je tapi dia tak , aku tatahu , tapi aku taksuka apa dia buat , dia buat aku rasa dongeng tu ta indah mcm dulu , aku nak balik harapkan dongeng . tapi elmo sayang dah kata , kental sikett , jangan mudah sangat kesiankan orang , nahh padan muka kena tipu .

best kann ? hidup bila nak jadi adil ? bila nak bagi aku peluang untuk bernafas biarr cool je hidup .

No comments:

Post a Comment