penunggu

dalam aku memainkan watak penting dalam setiap episod aku lalui , sekali lagi hari nieh mcam mcam drama aku lakonkan , malah minggu nieh aja macam mcam watak aku cuba main dan pentaskann dengan lagak aku sendiri . aku cuba jadi kawan yang paling tenang dan gembira , aku cuba jadi si penunggu yang setia , akhirnya dia mengaku , dalam setiap puntung rokok yang dia sedut dan dalam setiap hembusan nafas dia hembuskan tuh tetap aja ada aku . tapi itu katanya . aku nak percaya tapi aku terjerat lagi . pedih . elmo dah kata jangan lagi mudah kesiankan dia , nnti parah .

tapi entah , kalau dihitung dia paling lama dalam yang pernah aku jalinkan keseriusan , tapi dia lah paling banyak aku sambung aku patahkan sebap kami sama sama pencari , tapi nnti sama sama sedar yang mungkin Dia dah kata hanya kami untuk kami . dan sebanyak mane kami pergi dari kami dan sebanyak mane kami datang balik demi kami tuh semua sebap Dia .

tapi akan tetap ada ke kami ? tak penat aku tanya kann , mcam bosan je .mcam takde subjek lain untuk di karangkan selain dia . taraf kita yang mcm kerak bumi dengan langit Tuhan jarak bezanya , tiada apa yang susah untuk dia celik mata dan semua ponn ada tapi aku ? bermatian mungkin , aku taknak terjerat lagi , aku penat . penat sungguh aku rasa .eish dah bosan . sangat okayy .

banyak je kalau ikot hati nak cakap , tapi entah makin bingai , bila ada depan papan nie kaku , sekaku mungkin . taknak au kaut follower cukup ada yang setia bukak . sebap aku tahu dlam lingkauan aku siapa yang tetap tatap .

No comments:

Post a Comment