usaha

bila cakap pasal usaha , baru aku sedar tadi sepro mane ponn kau dekat subjek atau apaapa tentang mende tuh tapi kalau kau tak letak usaha yang tambah siket , nilai harga dia akan tetap je jadi statik tak ponn lagi teruk akan jadi lebih teruk dari sebelum nieh , mcam mane sikit sikit mende tadi tuh sangat lahh memberi impak negatif sangat dekat aku . tapi aku terima sebagai cabran , sebap roda bumi berputar mcam tuh juga lah hari kita , kita takkan pernah statik untuk tetap dkat atas .

dan nak taknak mengajar aku sangat , aku akan lebihkan lagi . aku cuba .semua bende ponn kena ada usaha tu . kalau kau jenis manusia statik sambil pegang putung rokok harapkan nanti kau ta merokok dah memang bodo , sebap takkan je berlaku . ingat takkan berlaku .

tape apa ponn usaha aku , aku kena tahu aku tetap ada ketua mafia dengan permaisuri mafia dan konco konco nya , aku ponn ada rimauu yang suka sambung ptus sambung ptus and aku lagi untung sebap aku ada lagi dia yang semua 1/4 aku tuh ponn dah cukup dari yang ada .

No comments:

Post a Comment