dan bila aku cari mana hilang cahaya semalam yang aku nantikann akhirnya aku sedar ,cahaya tuh hilang bukan sebap dia yang ingin pergi , tapi sebap aku yang memaksa dia supaya berlalu ,aku jahat zalimnya aku bila aku tak berpaling dan minta dia supaya tidak pergi mcm mane hati aku mohonn supaya dia tetap ada dann tidak berpaling .

tuh episod semalam ,semalam yang walaupun sudah bermalam berlalu tp bg aku ianya bagaikan baru semalam . tapi kini aku sudah bagaikan mula hampir ada chaya baru , nyawa belah kiri , si rimauu yang aku pikir sudah menjadi semakin jinakk hari ini , mungkin aku ponn sudah bertambah cahaya yang aku perolehh walaupun kegelapan tetap jua ada .

mungkin sudah ada pada tangan Tuhan aku dilahirkan bukan sebagai gadis tujuhbelasan yang klise , aku ada bezanya mungkin yang lain tetap ada bezanya , tp aku tetap kata aku bnyak bezanya , dalam aku suka suka untuk tiru itu tiru ini ,aku akan tetap kmbali kepada bunyi lama rentak hidup aku. susahnya aku melupakan yang lama , berbekas sehingga hari ini .

dan ini kenapa aku tetap aja berpaling untuk mengharapkan semalam .

No comments:

Post a Comment