lemau .

dah aku kata aku tak kuat , cepat je aku lemau , tapi jahatkann aku , bila aku senang aku lupa kauu , bila aku sedih terkinja kinja mencari bait bait kenangan antara kita . ahh aku je jahat , kau lgi jahat tinggal aku tnpa sebap , buat aku mnderita dari trik 20januari2009 sampai sekarang dan mungkin tetap je akan di teruskan .

kau tanya aku dekat kalendar penuh dengan apa , penuh dengan setiap bait bait tentang kita , mungkin ta pernah aku dan kauu harungi februari hingga sesuku oktober sama sama , tp untuk dari 15 oktober hingga 20 january tuh dah aku rasakan bhagia dan sempurnanya sehingga hari ini . bila aku cipta kisah olok olok aku dengan kau memang ta terkata indahnya , setiap jalan aku lalu aku harapkan kauu ada dalam minda .

biar yang lain pergi dan biarkann kau mati dlam realiti , tp dalam imajinasi antara aku kauu tetap aja ada dan aku yakin kau dapat rasa setiap detik dan denyutan aku bila aku cakap , tinggi aku rindu kauu .

No comments:

Post a Comment